Ce presupune si ce contine un mic dejun sanatos

By | 18/09/2012

Faptul ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si foarte important pentru sanatate este stiut de multi. Nu multi stiu insa ce presupune un mic dejun sanatos si ce contine un meniu corect pentru micul dejun. In cele ce urmeaza, va prezentam sfatul specialistilor cu privire la ce presupune si ce contine meniul pentru un mic dejun sanatos.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, insa nu multi stiu ce trebuie sa contina meniul pentru un mic dejun sanatos


Citeste si “Iata de ce nu trebuie sa ratati micul dejun

  • primul lucru pe care trebuie sa-l faceti dimineata este sa beti, pe stomacul gol, un pahar cu apa plata, deoarece ajuta la golirea tubului digestiv si, implicit, la detoxifierea organismului; desigur, nu inainte de a va spala pe dinti, pentru a nu inghitii si bacteriile acumulate peste noapte;
  • creati-va o atmosfera placuta si nu cititi ziarul cand mancati, nici nu va uitati la tv;
  • incercati sa diversificati gama de alimente;
  • inlocuiti mezelurile cu produsele din carne fiarta (pui, vita, porc) sau facuta pe gratar; 100 g de carne sunt suficiente;
  • consumati mai putin lapte si mai multe branzeturi (50 g de branzaturi);
  • mancati un cubulet de unt;
  • consumati unul sau doua oua, batute sau fierte, dar nu in fiecare zi; pentru ouale gatite in tigaie e indicat sa se foloseasca ulei de masline; ouale tari sunt recomandate persoanelor care nu vor sa se ingrase;
    beti ceai sau cafea, dar nu le indulciti cu zaharina; de preferat sunt mierea si zaharul; 
  • consumati 100 g de paine din macinis integral;
  • la micul dejun e indicat si humusul (pasta de naut);
  • fructele sunt recomandate ca parte obligatorie a micului dejun

Ti-a placut articolul? Distribuie-l prietenilor!