Iata de ce nu trebuie sa ratati micul dejun

By | 18/09/2012
Micul dejun este prima masa a zilei si cea mai importanta sursa de calorii, fibre si minerale. Alimentele pe cere le serviti dimineata asigura energia de care organismul are nevoie pentru a incepe ziua si pentru a mentine tonusul pana la pranz. De aceea, medicii pediatri si nutritionistii recomanda sa se serveasca micul dejun zilnic.
Micul dejun reprezinta cea mai importanta sursa de calorii, fibre si minerale


Citeste si “Ce presupune si ce contine un mic dejun sanatos”

  • cerealele de la mcul dejun asigura o cantitate optima de calciu, fier, vitamine, fibre, zinc si carbohidrati;
  • un mic dejun cu cereale fortifiate cu vitamine, minerale si calciu asigura putere de concentrare necesara elevilor;
  • un mic dejun cu cereale, bogate in fibre, asigura buna functionare a aparatului digestiv
  • cerealele servite la micul dejun ajuta la scaderea nivelului colesterolului si reduc riscul aparitiei bolilor cardio-vasculare;
  • un bol de cereale cu lapte asigura o treime din necesarul zilnic de calciu;
  • laptele servit la micul dejun ajuta la prevenirea durerilor de spate si a problemelor cu dantura, previne raceala si calculii renali sau biliari.
  • alimentele servite dimineata dimineata ofera energie dupa perioada de repaus din timpul noptii;
  • micul dejun reduce foamea de mai tarziu, evitand surplusul in alimentatie;
  • micul dejun asigura 15-20% din necesarul zilnic de substante nutritive si energie;
  • cei care iau micul dejun zilnic vor avea mai rar tendinta de a consuma alimente grase si bogate in calorii pe parcursul zilei;
  • micul dejun favorizeaza starea de buna dispozitie in prima parte a zilei;
  • micul dejun imbunatateste rezistenta necesara pentru desfasurarea activitatilor fizice si psihice;

Ti-a placut articolul? Distribuie-l prietenilor!