Meniuri pentru un mic dejun care sa iti asigure energia de peste zi

By | 18/09/2012
Stim ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si ca, servit zilnic, asigura sanatatea ta. Iti oferim, de aceea, trei idei de meniu pentru un mic dejun sanatos, care sa iti asigure necesarul de energie de peste zi. A, si nu uita sa variezi, de la o zi la alta, meniurile, astfel incat sa mananci nu numai cereale si lapte, ci si fructe si legume!
Un meniu potrivit la micul dejun iti poate asigura un inceput de zi plin de energie

Cereale cu lapte

  • Ingrediente: un bol de cereale de grau, porumb, orez sau ovaz, o cana de lapte caldut, felii de banane.

  • Mod de preparare: Intr-un bol se amesteca cerealele cu laptele, iar optional se pot adauga felii de banane. Servite cu lapte caldut, cerealele se vor mentine crocante!

Citeste si “Cel mai bun mic dejun pentru sanatatea ta”

Cereale cu iaurt

  • Ingrediente: un bol de cereale de grau, un sfert de pahar de caise uscate, taiate marunt, o lingurita de stafide, o lingurita afine uscate, o lingurita nuci uscate, o cutie de iaurt cu piersici.

  • Mod de preparare: Se amesteca bine cerealele, fructele uscate si nucile. Intr-un bol, se pun straturi alternative de iaurt si cereale, incheind cu un strat de cereale.

Mic-dejun rapid

  • Ingrediente: Jumatate de conserva de compot de piersici, jumatate de pahar branza dulce sau un iaurt, jumatate de pahar de cereale, nuci, stafide.

  • Mod de preparare: Piersicile in sirop se pun intr-un pahar si se acopera cu un strat de branza sau iaurt. Peste amestec se pune apoi un strat de cereale, impreuna cu nuci si stafide.

Ti-a placut articolul? Distribuie-l prietenilor!