Mic dejun vegetarian: un meniu sanatos si delicios

By | 26/09/2012

Va recomandam un meniu vegetarian pentru micul dejun, sanatos si delicios. Si nu va lasati pacaliti, nu este doar pentru vegetarieni, este si pentru cei ce vor ceva usor sau tin post. Meniul contine omleta de tofu, pate vegetal si lapte vegetal.

Un meniu sanatos pentru un mic dejun vegetarian contine omleta din tofu, pate vegetal si lapte vegetal


Citeste si “Cerealele integrale din meniul de la micul dejun previn aparitia cancerului

O omleta din tofu este o masa sanatosa pentru micul dejun si este foarte usor de preparat. Ai nevoie doar de 50 de grame de tofu, o ceapa, o lingura de delikat, patrunjel verde si doua linguri de ulei. Reteta pentru prepararea omletei de tofu o gasiti aici.

La omleta de tofu puteti adauga si cateva sandvisuri cu pate vegetal. Aveti de ales intre pate vegetal din faina de soia, pate vegetal din fasole uscata sau pate vegetal din linte. Vedeti aici care sunt retetele pentru a va prepara acasa pate vegetal!

Pentru a completa meniul, va recomandam un pahar de lapte vegetal. Din nou aveti de ales, si optiunile sunt lapte vegetal din nuca, lapte vegetal din orez, lapte vegetal din ovaz sau lapte vegetal din soia. Iata retetele pentru a va prepara acasa lapte vegetal.

Pofta buna!

Ti-a placut articolul? Distribuie-l prietenilor!