Top 5 alimente la micul dejun necesare pentru pierderea in greutate

By | 29/10/2012

Nu este indicat sa va incepeti ziua cu alimente bogate in grasimi nesanatoase, zahar si glucide rafinate, mai ales atunci cand doriti sa doriti sa pierdeti in greutate. Aceste alimente va absorb energia, asfel va veti simti letargic, iar corpul dumneavoastra va stoca grasimi, in loc sa le elimine prin ardere. Pentru a evita aceste alimente la micul dejun, va recomandam urmatoarele 5 produse alimentare, care va vor ajuta sa pierdeti cu succes si intr-un mod sanatos kilogramele acumulate in exces.

La micul dejun nu este indicat sa consumati alimente grele, grase. Iata ce se recomanda sa mancati

Soia – Shake de proteine

Laptele de soia este o sursa buna de proteine si minerale, mai ales pentru cei care tin dieta sau sunt vegetarieni. Important e ca laptele să fie de calitate.
Daca doriti sa va preparati in casa, , iata o reteta delicioasa si simpla pentru lapte de soia
Pentru a prepara un shake de soia simplu, dar foarte gustos aveti nevoie de lapte de soia, banane si

Ceaiul verde

Hidratarea organismului reprezinta o parte foarte importanata a micului dejun. Pentru asta, organismul dumneavoastra trebuie sa primeasca cel mai bun lichid cu putinta. Incercati sa renuntati la cafea si sa o inlocuiti cu o cana de ceai verde. Ceaiul se poate servi dulce, cu lamaine.

Proprietatile ceaiului verde:

  1. Creste arderea de calorii - ceaiul verde accelereaza metabolismul si cantitatea de grasimi arse creste. 
  2. Diminueaza apetitul – ceaiul verde ajuta la controlarea apetitului. Nutrientii ce se afla in ceai trimit semnale catre creier si stomac scazand apetitul si micsorand cantitatea de mancare ceruta de organism.
  3. Creste nivelul de energie – ceaiul verde poate trimite semnale catre creier care permit imbunatatirea atitudinii mentale pozitive. 

Fulgi de ovaz

Fulgii de ovaz pot fi consumati cu fructe proaspete, afine sau stafide, ori fructe confiate. Acest mix, preparat de dumneavoastra, poate fi consumat impreuna cu un iaurt sarac in grasimi si garanteaza un mic dejun gustos, fara calorii.

Omleta cu legume proaspete si carne macra

Aceasta omleta, gatita fara ulei, reprezinta o varianta a micului dejun american, insa cu mai putine calorii, pentru cei care doresc sa slabeasca.

Fructe proaspete cu Granola

Acestea reprezinta o sursa sanatoasa care asigura necesarul de carbohidrati. Cerealele Granola reprezinta sursa unui mic dejun sanatos si pot fi consumate si cu iaurt sau lapte din soia etc.
Nu este usor sa ne schimbam paleta de gusturi, dar daca incercati aceste sugestii, incetul cu incetul, si inlocuiti alimentele cu un continut ridicat de grasimi si zahar cu cele sanatoase, prezentate mai sus, va alegeti cu un stil de viata mai bun, un stil de viata sanatoas, esential pentru pierderea in greutate. Daca alegeti sa mancati inteligent la micul dejun, faceti primul pas in directia cea buna.

Ti-a placut articolul? Distribuie-l prietenilor!